Mea mira asmira

Tuesday 25 June 2013

jun 2013

assalamualaikum... :)
da berapa hari asa x luahkan prasaan ni kt blogger,,
hampir 4 taun menjalinkan hubungan bersama segala pahit manis yang dilalui akhir hancur bekecai dlam sekelip mata.... tunding menunding adalah rutin harianya setiap kali tercetusnya pergaduhan... aku percaya tuhan menguji tidak melebihi luar kemampuan umatnya,,alhamdulilah setelah sekian lama kesabaran diuji akhirnya aku juga tersungkur dan terpaksa melupakan segala kenangan manis yang dilalui bersama,,wlowpon terlalu berat ujian kali ni insyALLAH aku akn redho...airmata bkan lah teman yang mampu kita luahkan semua kesedihan,,, hanya hati yang mampu merintih meminta perlindungan dari yang esa...aku juga bukan lah insan yang gagah aku adalah manusia biasa.. apa yang harus aku ingat setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan... wlowpon aku selalu mempertahan kan hubungan ni tp di dalam hati kcilku kadang kala merintih,menangis mengenangkan dia yang tidak pernah bersungguh-sungguh dalam menjalinkan hubungan,,,,
doaku padanya semoga dia terus maju dan berhenti mempermainkan hati wanita...aku bkan lah wanita pertamanya dan aku juga bkanla wanita terakhirnya,,,aku juga sedar aku bkaan lah wanita berbaik untuknya,mak pernah pesan pada aku "jika kita sayangkan sseorang ingatlah bahawa msih ada lagi insan yang akan menyanginya suatu hari nanti"... aku bukanlah wanita yang kuat yang mampu menelan setiap kecurangan yang berlaku di blakang aku... setiap kali terbongkar hanya ungkapan maap yang tidak lekang dari bibirnya.. ya aku telah maapkan dy...tp berapa kali harus aku maapkan dia jika setiap kesilapanya hanyalah perkara yang sama y slalu dilakukanya..aku juga manusia yang ada hati dan perasaan... baru-baru ni aku ada juga terbaca sms di handphone nya mybe dy trlupa padam kod...msg dy ngn smeone...bla ditanya katanya kwan lma la,sppu lah,,, alasan yang sma juga aku degar berulang kali.. aku hanya mengiyakan sja...kadang kala asa ditpu hidop2.... tp aku sntiasa berdoa agar kebenaran trungkap buad kali trakhir dan hari tuhan telah mengabulkan smua permintaanku ALHAMDULLAH.... ok smpai sini sja blogg aku.. selamat petang smua ;)

No comments:

Post a Comment